21. januar 2011

Vakkert ?

19. januar 2011

Blir spennende å prøve i Mjøsa til sommern.


Grizzly Wobbler har blivit ett måste när det gäller jakten på storlaxen i Vättern under vinterhalvåret. I februari 2007 togs en lax på 15,8kg på detta drag, tacklad bakom en Flasher

AMBASSADEUR 7000i LC LINE COUNTER

Noen som har noen erfaringer med denne?
12. januar 2011

Har blitt bitt av utstyr-hysteriet.... :-)

10. januar 2011

Hmmm....

1. januar 2011

Dagens matauk. Fikk ca 7 kg med torsk.

30. desember 2010

30.12.2010 Var en tur på skogen og prøvde røya i dag.

Men det var stille på røya. Fikk da en bruktbar ørret.
28. desember 2010

Fordel med grønn lanterne her.

Knoting og banning.

Fått på plass 2 stk ruter med pleksliglass og sprenglist.
Kommer nok til å bytte de ut med glass, justere vinkler og høyder. Har nok brukt for liten diameter i hjørnene.
Her snakker vi knoting på høyt nivå. Hehe. Men hva har vi ikke vinteren til?
26. desember 2010

J.... pirk.

Mitt foto
Roger Mickelson
Kløfta, Akershus, Norway
regorm@hotmail.com
Vis hele profilen min

Totalt antall sidevisninger

Blog Archive

Følgere


Stussligstua, Gubbestua & Grevlingbo

Stussligstua, Gubbestua & Grevlingbo
Båtplassen (min båt til høyre).

Jeg kjører fisk.

Jeg kjører fisk.
Mai 2010




Mine pundinger. Ørret over 6 kg i Mjøsa:

8,0 kg. 16.06.1990 – Bomber
6,7 kg. 17.11.1997 – Ledd Rapala
6,3 kg. 02.06.2000 – Totendevon
9,3 kg. 31.05.2007 – Rattlin
6,4 kg. 18.06.2007 – Cobra
7,5 kg. 29.05.2010 – Bomber UV-3
6,7 kg. 14.08.2010 – Tasmanier
6,6 kg. 04.06.2011 - R.M-Skjea
8,3 kg. 21.05.2012 - Devon

Populære innlegg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters